بیوگرافی کترینا بلف

4 سال پیش
بیوگرافی کترینا بلف
4.8/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی کترینا بلف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کِترینا بَلف (به انگلیسی: Caitriona Balfe) (زادهٔ ۴ اکتبر ۱۹۷۹)، یک هنرپیشه و مدل ایرلندی است.

زندگینامه کترینا بلف

بیوگرافی کترینا بلف

زندگی شخصی

از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به سوپر ۸، اکنون مرا می‌بینی، نقشه فرار و همچنین ایفای نقش کلر راندال فریزر در مجموعه تلویزیونی غریبه اشاره کرد که به خاطر آن برندهٔ جایزه ساترن سال ۲۰۱۵ برای بهترین بازیگر زن مجموعه تلویزیونی و همچنین نامزد جایزه گلدن گلوب شد.

او همچنین برای کارهایش به عنوان یک مدل نمایش مد در چندین برند فشن مطرح و برجسته از جمله بربری، دولچه و گابانا، شنل، لویی ویتون و آرمانی شناخته شده‌است.

مهم ترین آثار

کِترینا بَلف نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۲ در ۳۴ سالگی در فیلم Crush به کارگردانی Malik Bader بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال غریبه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کِترینا بَلف محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Ashleigh Craig، لوکاس تیل، Crystal Reed و Isaiah Mustafa را تجربه کرد.

کِترینا بَلف در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کِترینا بَلف در این سال، بازیگری در سریال غریبه محسوب می‌شود.

کِترینا بَلف سال ۱۳۹۳ در ۳۵ سالگی در سریال غریبه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. کِترینا بَلف توانست با بازی در سریال غریبه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سَم هیوین، Duncan Lacroix، توبیاس منزیس و Grant O’Rourke بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پژمان بازغی

کِترینا بَلف علاوه‌بر سریال غریبه، سال ۱۳۹۲ در ۳۴ سالگی در فیلم نقشه فرار نیز بازی کرده است. کِترینا بَلف این‌بار با Mikael Håfström یعنی کارگردان فیلم نقشه فرار و هنرمندانی چون سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، ۵۰ Cent و Jim Caviezel همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی کِترینا بَلف آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. کِترینا بَلف را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۰% آثار وی سینمایی و ۲۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع کِترینا بَلف از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در سینما با نام‌های فیلم هیولای پول، فیلم Crush، فیلم نقشه فرار و فیلم حالا منو میبینی به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال غریبه بازی کرده است.

مشخصات کلی این بازیگر و مدل:

تاریخ تولد: ۴ اکتبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، دوبلین، ایرلند
قد: ۱٫۷۷ متر
همسر: تونی مک‌گیل (ازدواج ۲۰۱۹)
نامزد دریافت جایزه: جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر زن سریال تلویزیونی درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کترینا بلف
4.8/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه