بیوگرافی ‏زوئی دویچ‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏زوئی دویچ‏
2.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ‏زوئی دویچ‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 زوئی فرنسیس تامپسن دویچ (انگلیسی: Zoey Francis Thompson Deutch‎؛ زادهٔ ۱۰ نوامبر ۱۹۹۴) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه زوئی دویچ‏

بیوگرافی ‏زوئی دویچ‏

فعالیت هنری

زوئی دویچ نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در ۱۷ سالگی در فیلم Mayor Cupcake به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ومپایر آکادمی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای زوئی دویچ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون لی تامپسون، جود نلسن، دوریان هاروود و فرانکی فیسون را تجربه کرد.

زوئی دویچ در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم زوئی دویچ در این سال، بازیگری در فیلم ومپایر آکادمی به کارگردانی مارک واترز محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی زوئی دویچ بازی در فیلم ومپایر آکادمی بوده است. زوئی دویچ سال ۱۳۹۳ در ۲۰ سالگی در فیلم ومپایر آکادمی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مارک واترز همکاری داشته است. زوئی دویچ توانست با بازی در فیلم ومپایر آکادمی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Lucy Fry، دانیلا کوزلووسکی، گابریل بیرن و Dominic Sherwood بر تجارب او افزود.

فیلم پدر بزرگ کثیف

زوئی دویچ علاوه‌بر فیلم ومپایر آکادمی، سال ۱۳۹۵ در ۲۲ سالگی در فیلم پدر بزرگ کثیف نیز بازی کرده است. زوئی دویچ این‌بار با Dan Mazer یعنی کارگردان فیلم پدر بزرگ کثیف و هنرمندانی چون رابرت دنیرو، زک افرون، آبری پلازا و Jason Mantzoukas همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی باربارا گوئناگا

در این سال‌ها زوئی دویچ با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جیسون میچل با ۲ مرتبه، زک افرون با ۲ مرتبه، Madelyn Deutch با ۲ مرتبه، برایان کرانستون با ۲ مرتبه و کامرون مانهن با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با زوئی دویچ داشته‌اند.

فیلم شناسی

سینما
سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی
پروفسور (۲۰۱۸)
پیش از آنکه بمیرم (۲۰۱۷)
چرا او؟ (۲۰۱۶)
بابابزرگ کثیف (۲۰۱۶)
هر کی یک چیزی می‌خواد (۲۰۱۵)
آکادمی خون آشام (۲۰۱۴)

تلویزیون
ان‌سی‌آی‌اس (۲۰۱۱)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏زوئی دویچ‏
2.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه