بیوگرافی فخری خوروش

4 سال پیش
4.6/5 - (72 امتیاز)

بیوگرافی فخری خوروش به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 فخری خوروش بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۰۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار فخری خوروش می‌توان به بازیگری در سریال امام علی (ع)، سریال باغ گیلاس و سریال کت جادویی اشاره کرد.

زندگینامه فخری خوروش

بیوگرافی فخری خوروش

فعالیت هنری

فخری خوروش نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۳۴ در ۲۵ سالگی در فیلم برای تو به کارگردانی جمشید شیبانی و صادق بهرامی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال امام علی (ع)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای فخری خوروش محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید شیبانی، شهلا ریاحی، رفیع حالتی و ایران دفتری را تجربه کرد.

فخری خوروش در سال ۱۳۷۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم فخری خوروش در این سال، بازیگری در سریال امام علی (ع) به کارگردانی سید داود میر‌باقری و سریال بهشت گم‌شده به کارگردانی کامران قدکچیان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی فخری خوروش بازی در سریال امام علی (ع) بوده است. فخری خوروش سال ۱۳۷۵ در ۶۶ سالگی در سریال امام علی (ع) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سید داود میر‌باقری همکاری داشته است. فخری خوروش توانست با بازی در سریال امام علی (ع) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی و محمدرضا شریفی‌نیا بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی‌اصغر شهری
سایر آثار

فخری خوروش علاوه‌بر سریال امام علی (ع)، سال ۱۳۷۳ در ۶۴ سالگی در سریال باغ گیلاس نیز بازی کرده است. فخری خوروش این‌بار با مجید بهشتی یعنی کارگردان سریال باغ گیلاس و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، مهران مدیری، اسماعیل داورفر و نیکو خردمند همکاری داشت.

با اینکه فخری خوروش را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است.

فخری خوروش علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

مهم‌ترین اثر فخری خوروش در حرفه‌ی کارگردان، سریال خانه قمرخانم است.

در این سال‌ها فخری خوروش با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جمشید مشایخی با ۱۶ مرتبه، محمدعلی کشاورز با ۱۰ مرتبه، عنایت بخشی با ۹ مرتبه، فخری اسودی با ۶ مرتبه و رضا کرم‌رضایی با ۵ مرتبه بیشترین همکاری را با فخری خوروش داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فخری خوروش
4.6/5 - (72 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه