بیوگرافی تئو روسی

4 سال پیش
بیوگرافی تئو روسی
4.4/5 - (103 امتیاز)

بیوگرافی تئو روسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 Theo Rossi، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «لورایدرز»، سریال تلویزیونی «فرزندان آشوب» و فیلم سینمایی «لوک کیج» فعالیت داشته است.

زندگینامه تئو روسی

بیوگرافی تئو روسی

فعالیت هنری

Theo Rossi در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم Theo Rossi در این سال، بازیگری در سریال فرزندان آشوب و فیلم کلاورفیلد به کارگردانی Matt Reeves محسوب می‌شود.

Theo Rossi سال ۱۳۸۷ در ۳۳ سالگی در سریال فرزندان آشوب نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. Theo Rossi توانست با بازی در سریال فرزندان آشوب تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر چارلز هانم، کیتی سیگال، مارک بون جونیور و Kim Coates بر تجارب او افزود.

Theo Rossi علاوه‌بر سریال فرزندان آشوب، سال ۱۳۹۵ در ۴۱ سالگی در فیلم لورایدرز نیز بازی کرده است. Theo Rossi این‌بار با Ricardo de Montreuil یعنی کارگردان فیلم لورایدرز و هنرمندانی چون ملیسا بنویست، Eva Longoria، دمیان بیچیر و Tony Revolori همکاری داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تئو روسی
4.4/5 - (103 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه