بیوگرافی مهدی مدرس

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مهدی مدرس در حال اجرا
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مهدی مدرس همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

مهدی مدرس متولد ۲۸ بهمن ۱۳۶۱ در تهران، خواننده است.

زندگینامه مهدی مدرس

بیوگرافی مهدی مدرس

فارغ التحصیل لیسانس کامپیوتر است، تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد، ریتم عمدتا شاد و شش و هشت آثار او در قبل باعث شده بود كه كنسرت‌ های این خواننده به كنسرت‌ هایی خوشحال لقب بگیرند.

آغاز کار هنری

موسیقی را از سن ۱۰ سالگی با گیتار کلاسیک و خواندن شروع کرد. مهدی مدرس بصورت حرفه ای از سال ۷۴ وارد این عرصه شد وکنسرت های خصوصی زیادی از طرف شرکت ها داشت، اولین ترانه اش نارفیق است که ۲ بار اجرا شده یکبار دوصدایی به همراه فرزاد فرزین و یکبار هم تک صدایی است سال ۸۱ این کار عرضه شد.

حاشیه ها

شبکه مهاجر و ایران موزیک و مهدی مدرس
مهدی مدرس از آن دست خواننده‌ های شبکه ایران موزیك و مهاجر بود كه با صدای خاصش در همان سال‌ هایی كه این شبکه ها فعالیت می‌كرد به یك باره گل كرد و توانست خودی نشان دهد. او تقریبا سه سال ممنوع الکار بوده است.

صدای مهدی مدرس
تا جایی که یادم میاد صدای من همین بوده، حتی مدرسه هم که می رفتم موقع حضور و غیاب وقتی اسمم رو صدا می زدند که مهدی مدرس و من وقتی می گفتم حاضر، معلممون تعجب می کرد که چرا همچین صدایی !

طرفدار استقلال مهدی مدرس
در یکی از کنسرت هایش که مصادف با بازی دربی شده بود، مدرس ضمن آرزوی موفقیت برای دو تیم آبی و قرمز پایتخت، گفت که پرسپولیسی های سالن یک کف مرتب بزنند و بعد از استقلالی ها این درخواست را کرد که تمامی اعضای ارکستر هم با شوق خاصی با این گروه از حاضران همراه شدند مدرس گفت : من طرفدار هیچ تیمی نیستم اما آسمان ما آبی است و این حرف او یک بار دیگر استقلالی ها را به وجد آورد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جولی تایمور

ریتم شاد آهنگ های مهدی مدرس
ریتم عمدتا شاد و شش و هشت آثار او باعث شده بود كه كنسرت‌ های این خواننده كنسرت‌ هایی خوشحال لقب بگیرند و خیلی‌ ها برای گذراندن لحظاتی شاد و پرانرژی به سالن كنسرت وی بروند.

ازدواج مهدی مدرس
مهدی مدرس چندین ساله ازدواج کرده و می گوید یک زندگی خوبی داریم چون قانع ایم و اینکه دنبال خیلی از مسائلی که باید بریم نیستیم.

مدیر تولید فیلم و آلبوم مهدی مدرس
بعنوان مدیر تولید در دو فیلم سینمایی دنیای محبوب و پنجمین نفر حضور داشت که هنوز اکران نشده اند، اولین آلبوم مجاز منتشر شده مهدی مدرس بنام مدرس شمال در شهریور ۹۰ منتشر شد.

موسیقی و صبر مهدی مدرس
موسیقی به شما یاد می دهد که آستانه تحملت رو بالا ببری و زود عصبانی نشی چون با عصبانیت و زود از کوره در رفتن نه تنها کاری درست نمیشه بلکه بدتر هم ممکنه بشه. موسیقی به شما یاد می دهد که با آرامش کار کنی چون تا اینجای راه رو اومدی و بی شک از اینجای راه رو هم قرار که بری. به حق خودت می رسی فقط به شرط تحمل و صبر. موسیقی با همه زیبایی های خاصی که داره یه آرامش درونی فوق العاده ای هم می خواهد که من بعد از این همه سال به آن رسیدم و امکان ندارد مهدی مدرس رو عصبانی و ناراحت ببینید، چون یاد گرفتم که صبور باشم.

همکاری با فرزاد فرزین مهدی مدرس
در برنامه پشت صحنه فرزاد فرزین مجری بود ومهدی ضمن این که مدیر تولید بود گزارشگر هم بود. بعنوان مدیر تولید در دو فیلم سینمایی دنیای محبوب و پنجمین نفر حضور داشت که هنوز اکران نشده اند!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اریک بالفور

کنسرت مهدی مدرس
وی در کیش-تهران (سینما ایران)به همراه فرزاد فرزین،حمید خندان،مهدی مقدم و هومن سزاوار کنسرت داشت همچنین در شیراز-رشت-شهر جدید پردیس در حومه تهران و متل قو به اجرای کنسرت پرداخت.

دوستان مهدی مدرس
از دوستان او میتوان به فرزاد فرزین-مهدی مقدم-هامون سپنتا-حسین استیری-علی پاکدامن-مهدی عظیمی و…. اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر از مهدی مدرس
قد : ۱۹۳ سانتی متر
رنگ مورد علاقه : آبی
ماشین : تویوتا کمری
غذای مورد علاقه : قرمه سبزی
اسطوره موسیقی : جیمز هدفین (گروه متالیکا)
ساکن : شمیرانات

فعالیت های هنری مهدی مدرس

آلبوم ها:
مسیر رویایی
خاص
شمال
مجسمه
خداحافظی
نرو

تک آهنگ ها:
فراموش کن
نیشخند با حضور فرزاد فرزین
دیوونه با حضور مهدی مدرس
زیر بارون
شب ایرونی با حضور مهدی مدرس
بید مجنون
خیال با حضور مدرس
کار خداست
پشت شانه
تقدیر آسمونی (با حضور فرزاد فرزین)
میشه کنار تو با حضور امیر علی
بازی
دریا
بهار
شب برفی
احساس
حس قشنگ
خوابم نمی بره (ریمیکس)
بذار بره
بی من کجا میری
کنارم بمون
واسه برگشتنت دیره
عاشقم
عادت
یه دیوونه
قیر شب
تو رو یاد من میاره
وای وای وای
معراج
عشق است
از کجا پیدات شد
دل
ترس
بعد تو
قبلیا با حضور گروه ۴
هفت سین

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی مهدی مدرس

 

5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه