بیوگرافی راسل وستبروک

5 سال پیش
بیوگرافی راسل وستبروک
Rate this post

بیوگرافی راسل وستبروک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

راسل وستبروک (به انگلیسی: Russell Westbrook) زاده ۱۹۸۸ در لانگ بیچ، بازیکن بسکتبال حرفه‌ای آمریکایی است.

زندگینامه راسل وستبروک 

بیوگرافی راسل وستبروک

فعالیت ورزشی

این ملی‌پوش تیم ملی بسکتبال مردان آمریکا اکنون در تیم هیوستون بازی می‌کند.

او قبل از پیوستن به تیم تاندر برای دانشگاه یو سی ال ای توپ می‌زد. راسل وستبروک در مسابقات آل استار ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ جایزهٔ بهترین بازیکن میدان ۲۰۱۶،MVP ALL STAR 2015 را دریافت کرد.

او در سال ۲۰۱۵ امتیاز آورترین بازیکن ان بی ای، بالاتر از لبرون جیمز و استیون کری و جیمز هاردن شد. او در فصل-۲۰۱۷–۲۰۱۶ رکورد بیشترین تریپل دبل که در اختیار اسکار رابرتسون بود را شکست و این رکورد را به نام خود ثبت کرد و موفق به گرفتن جایزه mvp شد.

بسکتبال NBA؛ چرا راسل وستبروک نمی‌ تواند تیمی برنده را رهبری کند؟

واقعیت این است که وستبروک با وجود تمام توانایی ها و بازی مهیجش، به اندازه آمار خامش برای تیم موثر نیست. شاید این امر در فصل قبل که او بازیکن آل استاری در کنار خود نمی‌دید — یا لااقل اجازه ظهور آن را نمی‌داد (بله…درباره اولادیپو حرف میزنم) — خیلی مشخص نبود و این موضوع باعث شد که حتی با وجود رکورد نه چندان خوبِ اوکلاهاما، او همچنان جایزه ام وی پی را مال خود کند. اما او این فصل یکی از بهترین بازیکنان دو طرفه لیگ و یکی از اعضای آینده تالار مشاهیر بسکتبال را در کنار خود می‌بیند و همچنان تاندر همان است که بود. وستبروک بهینه نیست. او همچنین نمی‌تواند بازیکنان اطراف خود را بهتر کند — این را میتوانید از دورانت بپرسید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کارلوس والدراما

راس این فصل درصد استفاده ۳۷٫۵ را ثبت کرد که در صدک اول گارد راس‌های لیگ قرار می‌گیرد؛ مانند هشت فصل قبلی. اگر به درصد اسیست‌های او روی سبد هایی که هم تیمی هایش در زمان حضور او در زمین کسب کرده اند نگاه کنیم عدد ۴۶٫۳ را می‌بینیم که این عدد هم در صدک اول قرار می‌گیرد ولی این تمام ماجرا را برای پاس های وستبروک توضیح نمی‌دهد. راسل با درصد ترن اوور ۱۴٫۴ به سختی در بین نیمه ی بهتر پوینت گارد ها در لیگ قرار می‌گیرد و همچنین نسبت درصد اسیست به درصد استفاده او در صدک ۶۳ است. این یعنی آمار خام به ما درباره توانایی پاس دادن او دروغ می‌گویند.

درباره ریباند‌ها کارملو جواب ما را داده. راسل ریباند ها را از هم تیمی هایش میدزدد.

در اینکه او نسبت به یک گارد ریباندر بسیار خوبی است شکی نیست ولی او به خاطر رسیدن به تریپل دابل خودش هر شب علاوه بر بازیکنان حریف در برخی صحنه ها با بازیکنان خودی نیز رقابت می‌کند. استیو آدامز یکی از بهترین ریباندر های لیگ است. این آمار از روی ریباند های حمله مشخص است. او هنگامی که در زمین است به اندازه یک تیم معمولی ان بی ای در ۱۰۰ مالکیت برای اوکلاهاما ریباند حمله می‌کند ولی در ریباند های دفاع؟ او تنها ۳٫۶ ریباند دفاعی در هر بازی انجام می‌دهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی راسل وستبروک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه