بیوگرافی دزموند هرینگتون

4 سال پیش
بیوگرافی دزموند هرینگتون
Rate this post

بیوگرافی دزموند هرینگتون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دزموند هرینگتون در ساوانا ، گرجستان بدنیا آمد ، اما فقط ۳ سال داشت که والدینش تصمیم گرفتند به زادگاهشان نیویورک برگردند و دزموند در برونکس نیویورک بزرگ شد.

زندگینامه دزموند هرینگتون

بیوگرافی دزموند هرینگتون

فعالیت هنری

دزموند ۱۲ سال در مدرسه ی کاتولیک مارگارت کورتونا بود و بعد از آن به دبیرستان رفت. در سال های شکل گیری دزموند دچار مشکلاتی ( در رفت و آمد های مدرسه) برایش پیش امد. بعد از دبیرستان ، دزموند به کالج منهتن رفت ولی فقط ۶ هفته در آنجا ماند و بعد از ۶ ماه از کالج بیرون آمد. بدون تصمیم جدی برای زندگی ، به عنوان کارگر ، محوطه ساز ، تماس گیرنده کارخانجات سال ها کار کرد. ولی بعد از مدتی تغییر در زندگیش داد و در چند درام و کمدی حضور یافت و هم دفعه بهترین اجرا را به نمایش درآورد.

دزموند هرینگتون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در ۲۵ سالگی در فیلم حفره به کارگردانی نیک هام بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دکستر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دزموند هرینگتون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون تورا برچ، Daniel Brocklebank، Laurence Fox و کیرا نایتلی را تجربه کرد.

دزموند هرینگتون در سال ۱۳۸۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم دزموند هرینگتون در این سال، بازیگری در سریال دکستر محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد دهقان
دکستر

دزموند هرینگتون سال ۱۳۸۵ در ۳۰ سالگی در سریال دکستر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. دزموند هرینگتون توانست با بازی در سریال دکستر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Michael C. Hall، Jennifer Carpenter، دیوید زایاس و جیمز رمار بر تجارب او افزود.

دزموند هرینگتون علاوه‌بر سریال دکستر، سال ۱۳۸۲ در ۲۷ سالگی در فیلم پیچ اشتباه نیز بازی کرده است. دزموند هرینگتون این‌بار با Rob Schmidt یعنی کارگردان فیلم پیچ اشتباه و هنرمندانی چون الیزا دوشکوه، Jeremy Sisto، Emmanuelle Chriqui و Kevin Zegers همکاری داشت.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی دزموند هرینگتون آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. دزموند هرینگتون را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۷% آثار وی سینمایی و ۱۳% آثارش تلویزیونی است. در واقع دزموند هرینگتون از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۷ اثر در سینما با نام‌های فیلم شیطان نئونی، فیلم Not Since You، فیلم Exit Speed، فیلم پیچ اشتباه، فیلم Love Object، فیلم کشتی ارواح و فیلم حفره به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال دکستر بازی کرده است.

تاریخ تولد
October 19, 1976
سن
۴۳ سال
حرفه
بازیگر
جوایز
۱ win & 5 nominations

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دزموند هرینگتون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه