بیوگرافی لوریس کاریوس

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لوریس کاریوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی
لوریس اسون کاریوس (انگلیسی: Loris Sven Karius؛ زادهٔ ۲۲ ژوئن ۱۹۹۳) یک دروازه بان فوتبال اهل کشور آلمان است که در باشگاه لیورپول بازی میکند. وی در تیم جوانان آلمان نیز بازی کرده است.

زندگینامه لوریس کاریوس

بیوگرافی لوریس کاریوس

شروع فعالیت ورزشی

لوریس اسون کاریوس در سال ۱۹۹۳ در بیبره بادن وورتمبرگ بدنیا آمد. وی اوایل میخواست یک دوچرخه سوار حرفه ای شود اما با اصرار پدرش بر روی فوتبال تمرکز کرد. کاریوس پس از گذراندن تحصیلات خود در سال ۲۰۰۹ از المان به انگلستان رفت.

کاریوس پیش از پیوستن به باشگاه جوانان اشتوتگارت، در تیم های محلی پرورش یافت. وی در سپتامبر ۲۰۰۸ برای تیم جوانان زیر ۱۶ سال آلمان مقابل مقدونیه به میدان رفت و اولین بازی خود را برای المان در این رده سنی انجام داد.

باشگاه های ورزشی

منچستر سیتی

باشگاه فوتبال منچستر سیتی، پس از تماشای بازی کاریوس در تیم زیر ۱۶ ساله های المان مقابل آذربایجان، از وی و خانواده اش دعوت کردند تا به انگلستان بیایند و ۱ ژوئیه ۲۰۰۹ با او قرارداد بستند. لوریس برای تیم زیر ۱۸ ساله های منچستر سیتی تا ۲۱ سالگی اش به میدان رفت اما هرگز موفق به راه یافتن به ترکیب اصلی نشد.

ماینتس ۰۵

منچستر سیتی در ماه اوت سال ۲۰۱۱ کاریوس را به صورت قرضی به ماینتس فرستاد. وی قرارداد خود را دائمی و تا ژوئن ۲۰۱۵ با ماینتس تمدید کرد. وی اولین بازی خود برای ماینتس را در ۱ دسامبر ۲۰۱۲ مقابل باشگاه هانوفر انجام داد و با ۱۹ سال و ۵ ماه و ۹ روز جوانترین دروازه بان بوندسلیگا تا آن سالها شد. وی در فصل ۱۳-۲۰۱۲ حضور بیشتری در ترکیب تیم خود نداشت.اما وی در فصل بعد دروازه بان اول مایتنس شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لیدا فریمان

کاریوس در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ هم برای تیم ماینتس به میدان رفت و توانست ۹ بار کلین شیت کند و دروازه خود را بسته نگه دارد. وی در همان فصل به عنوان دروازه بان دوم برتر فصل بوندسلیگا از نگاه هواداران انتخاب شد که پایین تر از دروازه بان برتر دنیا یعنی مانوئل نویر بود.

لیورپول

در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶، وی قراردادی پنج ساله با لیورپول امضا کرد و با مبلغ ۴،۷ میلیون پوند به لیورپول منتقل شد و شماره پیراهن ۱ را بر تن کرد. وی اولین بازی خود را در جام حذفی دربی شهر انجام داد. وی اولین بازی لیگ برتر خود را در مقابل هال سیتی انجام داد که با برتری ۵-۱ قرمز ها به پایان یافت. در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۶ یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول کاریوس را به عنوان دروازه بان اول تیم انتخاب کرد اما پس از عملکرد ضعیف وی ، مینیوله را دروازه بان اول تیم انتخاب کرد. اما پس از مدتی کلوپ تصمیم گرفت به کاریوس فرصتی بدهد و درباره او گفت که کاریوس هنوز جوان است و او خواهد برگشت.

حاشیه ها

بازی پر اشتباه در فینال لیگ قهرمانان

در فینال لیگ قهرمان اروپا ۲۰۱۸ که بین دو تیم لیورپول و رئال مادرید

برگذار شد، کاریوس مقصر ۲ گل خورده شده از تیم مقابل بود. در گل

اول، وی هنگامی که میخواست با دست توپ را به هم تیمی اش پاس

دهد اشتباه جلوی پای کریم بنزما انداخت و او گل اول را زد. در گل سوم

نیز هنگامی که گرت بیل از فاصله خواست شانس خود را امتحان کند،

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی عبده

توپ را شوت کرد و توپ درست به نقظه ای که کاریوس بود رفت و توپ

پس از برخورد به دست وی وارد دروازه شد. پس از این بازی که با نتیجه

۳-۱ به سود رئال مادرید تمام شد، کاریوس به گریه افتاد و به سوی هواداران

رفت و از انان عذر خواهی کرد و آنها نیز او را بخشیدند اما عده ای دیگر،

وی را تهدید به مرگ کردند و همچنین آرزو کردند که فرزندانش بمیرند

و همسرش را نیز به قتل میرسانند با اینکه کاریوس فرزندی ندارد.

این اتفاقات باعث شد پلیس مرسی ساید وارد ماجرا شود. پنج روز بعد، کاریوس تحت معاینه در بیمارستان ماساچوست در آمریکا قرار گرفت و پزشکان به او گفتند که ضربه ای به سرش وارد شده و مشخص شد که چند دقیقه قبل از به ثمر رساندن گل اول، آرنج سرجیو راموس به سر وی وارد شده است، همچنین داور هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق از خود نشان نداد. پزشکان میگویند ممکن است این آسیب دیدگی، بر روی عملکرد وی تاثیر گذاشته باشد. به هر حال کاریوس پس از این اشتباهات در پست اینستاگرام خود از این اتفاقات عذرخواهی کرد.

 

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوریس کاریوس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه